beebis!!

Idag när jag red gick det super i början, lite seg, men bra ändå, men när jag krävde lite mer, bara att han skulle sätta under sig lite mer, i skritt, stannade han och började backa, för det var ju jobbigt! Så fick han inte backa, och då började pluttis stegra... Haha, så söwt! När han inte fick det heller, för jag bara drev på, så gav han sig, och jobbade vidare. Kan ju vara så att han testar lite också, men han ska inte få vinna ;) Jobbade med skänkelvikningar och öppnor, samt att han skulle sätta under sig, och det gick ganska bra! Lite ostadig, lite osäker, men han försöker ju iaf.

När jag skulle fatta galopp brast det för honom, det var såå jobbigt, men ändå, jag ställde inga stora krav direkt... Då slängde han med huvudet, och småstudsade, men det funkade inte, så sen galopperade han, fast vi galopperade knappt en långsida i varje varv...

Hade lite fotoshoot med katterna idag också, så några av dom bilderna kommer också senare :)

Imorn tror jag att jag tar bussen till stallet, och rider i snön på ridbanan, det bygger ju också muskler. Kanske pappa kan filma? Får se hur det blir :)

Ska fixa bilderna nu iaf, så dom kommer ikv tror jag.





Smakprov;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback