beställt schabrak + lindor

Nu har jag faktiskt ändrat mig, igen! Har beställt grejor från Horze.se. Blev 2 dressyrschabrak, ett marinblått med brodyren: San Ziro, och ett vitt utan brodyr, och vita fleecelindor. Ska försöka få mamma o pappa att höja min månadspeng till 500 ist för 400, så jag kan köpa en gul outfit, orange outfit, lila outfit, och limegrön outfit, fast inte alla på en gång ;)


med San Ziro brodyr





Han kommer bli så fin :)

Ska kanske åka till botorp och träna ngn gång, om ca 3 veckor kanske? Lika bra att börja träna på att åka runt till olika ställen och rida, fast vi väntar ett tag;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina saker! Hur ofta brukar du handla saker? Vad handlar du mest av?

Kram

2010-12-26 @ 22:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback