bilder @ ziro

Här kommer några bilder på Ziro, men kameran dog efter några minuter, tyvärr"/ Han va så söt när vi kom hem, försökte gå rakt över mig, men det gick inte, men försöka duger ;) Haha, bebis är så söt ;) Sen gick jag lite med honom i ridhuset, och han tyckte spegeln va lite läskig, men han brydde sig inte bara han fick titta lite... Så gick vi, han va så söwt :') In i boxen, äta betfor, gnägga som en bebis, sen äta hö. Längtar till imorn när jag hoppar upp.

Btw, sadlarna passar, för tillfället, men när han musklar sig mer får man ju köpa nya, kanske ngt där man kan byta ut järnet, och när han är färdigmusklad köpa ngt permanent.


in da transport


hemma :)


(min snygga skugga)


äta betfor :)


nya snygga täcket, kom efter 2 DAGAR! stort + till dom :)

täcket kan köpas här, och det är superbra! 300 g fyllning, super :) Rea, så passa på :)

.



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på er! Vad skönt att det gick bra att komma hem! Som sagt är han en cool kille som inte är så rädd av sig! Jag ser att ni har samma färger som vi har i vårt ridskolestall där han stod förut! Kanske han känner sig lite hemma då! Du får berätta mer i morgon för jag är såååå nyfiken på hur det går för er! Ha det bäst så hörs vi :) Ps han var supersnygg i sitt röda täcke ds ;)

2010-12-21 @ 20:58:17
Postat av: angelica

superfin ponny du har nathalie :)

2010-12-21 @ 21:38:18
URL: http://ayohli.blogg.se/
Postat av: Silje

åhh min lilla plutt !! var så jobbigt att se honom åka !! men är glad att ni fick honom ;)

2010-12-22 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback