dutti!

Idag skulle jag ju rida ut, men jag skulle skruva i ytterligare 2 broddar i varje hov, men gah, jag kunde inte! fick i dom i 3 av 4 hovar, men den sista jag inte, så jag fick ringa pappa efter en timme... Han sruvade i dom på 2 min... Haha.

Red iaf i ridhuset, och det gick riktigt bra! Han tjaffsade lite, men skötte sig iaf exemplariskt mestadels! Fattade t.o.m galopp, och han slängde upp rumpan lite, tjaffsar lite, men annars gick det super, och han hade inga problem att hålla galoppen ett varv, men ville inte galoppera mer iaf, han ska inte överanstränga sig. Mamma filmade, så jag fixar filmen o slänger upp den imorn.

Ska nog rida på ridbanan imorn, träna i snön :D

Ska fixa några tidsinställda inlägg till ikväll, så kolla in då :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback