köpa?

Nu har jag ju lite pengar, typ 500? Inte mkt, men det får man ngt för... Egentligen har jag 800, men mamma har 3 av mina 800, så jag har bara 5... Hon är skyldig mig lix ;) Ska nog ta en promenad till dfs värme och foder, en superaffär, med relativt bra priser, och mitt favorit schabrak-märke, schokemöhle, fast fler också, som hansbo o några till! Har flera schockemöhleschabrak iaf, ett för hoppning, eller två, ett dressyr, fast väldigt slitet... Ah, så jag ska nog gå ner dit iaf, köpa ett till dressyrschabrak, fast jag vet inte vilken färg? Får väl se vilka dom har hemma, men ngt blir det ju iaf :) Kanske jag tar med mig Mojja också, så får han en promenad...

Märkte att ni gillar vloggar? Mina besökare ökade med ca 50 st, när jag la ut den. Kanske kommer en till snart? Får väl se ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback