krångel

Min dator krånglar, men ett kort inlägg blir det :)

Idag bröt sig Solis ut igen, och Ziro blev helt livrädd, o småstegrade... Tog in honom och han stog o skakade, kunde inte stå still, och var helt borta. Blev alltså ingen ridning idag, men jag släppte honom i ridhuset, och j'vlar vilken race:er han är! Fort som fan går det, busig! Tränade även lite lydnad med honom, och han går verkligen som en hundvalp efter mig, så söt! När han busade fick vi se lite mellan/ökad trav, och ujujuj, den kommer verkligen bli dösnygg när vi kommer dit i utbildningen:D

Han lugnade sig ordentligt när han fick springa, men så ska det inte vara, så vi får se hur vi gör med hagfördelningen... Imorn ska vi ta in både Solis och Ziro när jag ska rida, och sen släppa ut dom när jag är klar...

Kan inte lägga upp ridbilderna, det är ngt fel på blogg.se kanske, det funkar inte iaf...


ni får en annan bild så länge...



Kommentarer
Postat av: Amanda Lodesjö-BAILEYZ RNF 187

Jag hade solis förut hahahah låter inte så ovanligt vad han håller på med;D

2010-12-25 @ 21:43:15
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Fin häst! Vad heter den? :)

2010-12-26 @ 09:55:09
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback