mkt grejor

Igår när vi kom hem fixade vi alla grejor vi fick med Ziro, vilket var supermkt! Flera blåa ikeapåsar, med träns, martingaler, schabrak, täcken osv. Massa fina grejor, och en del mindre fina. Det tog ca 1 timme att bara kolla igenom allt, och sen ska jag ta med så mkt jag kan till stallet idag.

Ska rida idag, så jag måste ta bussen 14.30, byta till en annan 15.15, och kommer till valåsen 15.30... Hatar att åka buss! Men vi har stallmöte kl 18 tror jag, så jag måste hinna rida o mocka o fota innan :O Eller faktiskt, jag ska i den här ordningen: Fota honom i hagen, mocka osv, rida, och sen på möte. Mamma skulle filma när vi rider, så det komemr väl upp ikv / imorn. Han kommer ha på sig: Kentaur Apollo, CH träns med lackad nosgrimma, vita Jacson damsker, rött (showmaster) schabrak. Kommer bild ikv. Eftersom Ziro är min första bruna häst har jag inga vita schabrak (bara helt nytt, för tävling), så det får bli ett rött. Måste köpa 2-3 vita, det är ju så snyggt :D

Har inga bilder att ladda upp, så det blir ingen, men det kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback