nytt träns

Ska nog köpa ett nytt träns!! Är ju helt superfattig, men jag tycker man borde få studiebidrag i 8:an också, tänk på oss som måste köpa hästsaker liksom;) Iaf, fick 800 kr i julklapp, och det måste jag handla för! Såg ett träns på hööks, för 749 tror jag, och det måste jag köpa! Vill ju som alla andra ha OS, o sånt där, men pengarna räcker inte!! Ska iaf köpa det, sen måste jag köpa ett schabrak + matchande lindor, men jag har ingen aning om vilken färg :O Funderar på orange, gul, eller lime? Tror det blir orange, men det är inte säkert... Han kommer bli så fin så!

Ska kanske rida ut en sväng imorn, bara skritta lite på vägen... Får se hur det blir med det :)

Edit: Ska nog inte köpa ett träns, med tanke på att vi inte kommer tävla mkt alls iår. Har bestämt mig för lime schabrak + lindor ist :) Tips på ställen det finns uppskattas :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback