San Ziro

Jag har varit och provridit en ny ponny, och det var meningen att jag skulle ta honom på foder, men det var så många intresserade, så om ngn hade sagt attde  ville köpa honom utan att ta på foder skulle han bli såld, och han är verkligen speciell, så vi sa att vi köper honom...

Han var riktigt fin att rida, och gick fint i form. Väldigt gosig i stallet, och vill vara med.

Jag kommer inte skriva ngt om Knut på denna blogg, då jag inte vill kolla min egen blogg och bryta ihop. Min förra blogg finns kvar ifall ngn vill kolla ngt, eller sånt. Tyck vad ni vill, jag bryr mig inte.


Ziro


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Nathalie! Det är så roligt att du fastnade för San Ziro och jag ser fram emot att följa er på era framgångar! Kram på dig så länge :)

2010-12-15 @ 19:02:02
Postat av: The Sunrise Saga

vad gullig!!!!

2010-12-15 @ 19:58:15
Postat av: Emma

Hej!

Vad fin han är!

Tycker du gör helt rätt som går vidare på en gång. Knut kommer ha sin plats i ditt hjärta och Ziro sin egen.

Lycka till, kommer och tittar någon dag!

2010-12-15 @ 20:05:22
Postat av: Moa

Gud vad fin + söt :) kram på dej lycka till :)<3

2010-12-15 @ 20:40:10
Postat av: Amanda Lodesjö- Baileyz RNF 187

Man behöver tyvärr gå vidare hur jobbigt det än känns men det är nyttigt.

Otroligt sorligt det som hände men inget ni kunde gjort någonting åt.Tänker på er!

Kul att du hittat en ny häst som du gillar:)

2010-12-22 @ 00:22:43
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback