schabrak säljes!

Ska sälja några schabrak som bara ligger. Alla schabrak är tvättade, små fläckar kan förekomma, men inget som syns. Hårstrån kan förekomma!!



1: Rött allround mot hopp, hansbo sports, använd men i fint skick, 60 kr strl full
2:blått allround mot hopp, hansbo sports, använd men i fint skick, 60 kr strl full



3: dressyrschabrak, jacson, använd men i fint skick, ljust beige, mjuk vid manken strl ponny, 40 kr


4: hoppschabrak strl full, svart, använt men i fint skick. 30 kr


5: naw, förra favoritschabraket :') Blått hoppschabrak strl ponny, showmaster, använd i fint skick, 45 kr


6: allroundschabrak, brunt, strl full använd i fint skick. 40 kr


7: vinrött gammalt men i ok skick, dressyr strl full, för korta kåpor. 25 kr



8: allround mot hopp, horse saver, ljust beige, använt i fint skick, protector. 35 kr




9: allround mot hopp, strl full, brunt, använd i fint skick, showmaster. 45 kr

Är du intresserad? Skicka ett mail med schabrakets nr, om du vill köpa / har frågor. Vill du ha flera samfraktar jag gärna :) Har massa fler, men dom väntar jag lite med ;)



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej!

har du kvar nr 7 ? :)

2011-05-26 @ 21:37:22
URL: http://stellaobecka.blogg.se/
Postat av: Sandra E

Hej, är intresserad av nr 6, skicka gärna ett mail om du har det kvar :D

2011-08-03 @ 17:44:41
URL: http://hastlivetsutveckling,blogg.se
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland ”bra bloggar” . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

2011-08-03 @ 18:49:44
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Evelyn Eriksson Widberg

Svara på mejl!!!!



Jag är intresserad utav nr. 5 :)

2012-02-09 @ 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback