seg update + ihopsläpp

Idag har updaten varit seg... Ska försöka få ihop några tidsinställda inlägg nu :)

Idag släppte vi ju ihop våra 4, och det var så spännande! Dom sprang, va helt kokko! Fast nä... Det hände absolut INGENTING! Eller jo, Joyan gjorde något konstigt hopp, det var det enda... Dom gick och bytte lite höhögar, och sen ingenting-.- Men sen tog jag några kort iaf, fast mest närbilder på bebis. Han fick ännu en vilodag, men imorn tar jag ett litet pass på ridbanan, och sen i ridhuset, vi kör en liten genomkörare...

Var inne och köpte ett dressyrspö, lite hästgodis och broddar, det behövs ;) Broddar alltså, för han har bara 2 i varje hov nu, men han har vinterskor, så imorn skruvar jag in resten. Spö vill jag ha bara som en hjälp när jag rider, inte för framåtbjudningens skull, framåt ska han gå ändå, inte för att jag har ett spö.

Ska be att mamma / pappa filmar när vi rider imorn, så får ni se hur det ser ut ;) Ska träna mkt övergångar, skritt - trav - skritt - trav, osv, tempoväxlingar, samt 10-15 metersvolter, och kanske några öppnor och skänkelvikningar, böja hit, böja dit.

Ah, nu ska jag ladda upp bilderna från idag, så kika in om ngn timme ;)


glöm inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback