städat...

Idag var vi o hämtade hö, ca 300 kg, i 6kilosbalar... Mycket bärande, men det räcker ett tag iaf :) Sen lastade vi upp allt upp på vinden... Usch vad jag hatar att städa....! Men idag har mamma o jag varit i valåsen o städat Ziros box, skrurat väggar, krubba osv... Så tråkit men ändå nödvändigt.

Igår hämtade mamma o pappa en transport, som vi ska långtidshyra i 6 månader, för att sedan köpa. En Vv - 07, röd o vit. Jättefin, och mysig.

Imorn ska vi ju hämta bebis, så jag ska upp kl 06.30, äta o sådär, sen åka kl 07.00, vara i Järna (ligger mellan sthlm o eskilstuna, men jag brukar bara säga sthlm), hämta Ziro, och sen kommer vi väl hem ca 14-15 ngn gång. Ska ju inte rida då, men på måndag rider jag i vilket fall som helst, med eller utan sadel ;) barbacka på den nya unghästen, andra dagen, super...Äsch, det ska väl gå bra, hhan är ju så snäll :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback