Svar på tal

Här kommer ett Svar på tal.

Fina saker! Hur ofta brukar du handla saker? Vad handlar du mest av?
Kram
Svar: Jag handlar så fort jag får pengar, men det är lite olika :) Det är väl mest schabrak och fleecetäcken, det kan man aldrig få för mkt av :D

vad vill du jobba med i framtiden? :)
Svar: Jag skulle mest av allt vilja bli modell, men tyvärr är jag för ful, för kort (1.64 typ), och för tjock, så det får jag nog glömma... Annars vet jag faktiskt inte, har inte tänkt så mkt på det :9


Kommentarer
Postat av: laura

natta om du vill bli modell så kan du bli de,, jag har jobbat som modell i många år och jag är inte så lång ,, ha kvar dina drömmar och släpp dom inte för ideal vikter och längder de finns alltid genvägar i livet för att nå upp till sina drömmar..

2010-12-27 @ 08:53:49
URL: http://lallolaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback