vila

Ziro fick sig en välförtjänt vila idag. Vill inte att han ska överanstränga sig, och jobba för mkt på en gång. Gick iaf ut till honom och gosade lite, o så fick han lite godis. 

Var ju iväg till dfs värme o foder, och köpte ett schabrak, mer hade jag inte råd med xD Fick bli ett tävlingsschabrak, vitt schockemöhle. Jättesnyggt, 399 kr, vilket inte är så farligt. Tänkte köpa ngn grimma eller ngt sånt, men det hade jag ju som sagt inte pengar till... Hade Mojja med iaf, så jag köpte med ett litet ben till honom, och det gick han så stolt med hela vägen hem^^

Vet att det har varit ganska seg uppdate idag, men jag har inte varit hemma så mkt, och har inte mkt att skriva om... kanske kommer upp en hiss / diss sen.

Säg vad ni vill läsa om / se, så fixar jag det :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill ha bilder!

2010-12-29 @ 18:50:17
Postat av: anna olsen

videologg!

2010-12-29 @ 19:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback