Ziro

Frågorna bara regnar in nu, så jag skriver ett kort inlägg...
Jag kunde ju inte vara utan ponny, blev helt deppig...så vi började kolla på lite yngre ponnysar, och hittade Ziro. Han är en korsningsponny mellan fullblod, arab och haflinger, född 05, e. Feno-Me som är en elithingst inom både hoppning och dressyr, finns på youtube om man söker på feno me, och jag tror att hans farfar eller morfar är power boy, kommer inte ihåg vem, men han har verkligen en toppenstam. Han är jätterolig att rida, jätteskön trav och galopp. Han är lite ur kondition, men inte tjock. Han är utbildad ca LC-LB, och påbörjade öppnor o skänkelvikningar, och han verkar verkligen vara lättlärd och samarbetsvillig. Han gör rena byten och är väldigt lydig inom både hoppning o dressyr, och har stor kapacitet inom både hoppning o dressyr, så jag fortsätter mot SM...

Ziro kommer stå i valåsen.


Kommentarer
Postat av: natalie forsbom

kul at du får en ny ponny :D

vart ska den ståå ?? :)

2010-12-15 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback