Dagens ridpass

Hej. Stallet tog mycket tid och jag har inte hunnit blogga mkt.

Hoppade iallafall, och det gick bra tills jag ramlade av... En hel del vägringar p.g.a min osäkerhet, men när han hoppade hoppade han bra. Det var bara lågt typ runt 70 cm, men han vägrade, och till slut vägrade han trots att jag drev. Det slutade med att han hoppar lite konstigt, springer åt höger och jag åt vänster. Landade mjukt iallafall, och har bara lite ont i armen :)

Har film på allting, men kommer nog bara lägga ut det bra ;) Om ni inte vill se avramlingen dvs ;)



Han är lika bra ändå <3


Kommentarer
Postat av: tervii

jag MÅSTE få se avramlingen igen ahhaha :D ladda upp förfan

2011-04-06 @ 10:19:35
Postat av: Ann

vill också se!!! :)

2011-04-06 @ 13:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback