Markebäcks outfit

Jag funderar på vilken outfit jag ska ha... Vet att en blir vit, men sen funderar jag mellan marin- eller sandfärgad? Jag gillar båda, och har riktig beslutsångest! Det lutar mest åt det marina hållet, men jag är inte helt 100.

Ska blir riktigt roligt att träna för en ny tränare, och att träffa andra medlemmar från klubben. Vet dock inte vem/vilka jag ska bo med, men jag känner många som ska dit, som Linn, Annie, Ingrid, Lina, osv osv... Det löser sig iaf :D Kameran ska med också, så vänta er flera stora bildbomber. Det kommer bli modellbilder på min lille prins, ridbilder (om någon kan ta;)), och massa smått och gott.

Anordnar eran klubb några aktiviteter? Vad isåfall?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback