Måste träna

Asså jag måste börja träna lite hoppning... Har ju anmält mig till LD+5 den 22 april tror jag det var, och jag har hoppat 85 cm, ett hinder bara. Skulle behöva hoppa bana, men det går ju sätta upp 3-4 hinder i vårat ridhus, även om det är några stolpar. Kanske ska göra det idag om det är ledigt?

Jag måste bli mer säker, för tvekar jag stannar han på mindre än 1 sekund.... Är jag säker hoppar han som en gud, men när det blir högre tvekar jag...

Mamma har beställt hem JW luva och benskydd, och schabraket har jag redan. Han kommer vara sååå snygg ;)

Vill ni se film från idag? Har bestämt mig för hoppning, om det är ledigt då ;)





Kommentarer
Postat av: ann

Ja, filma på... bli inte rädd. Han kan hoppa, de alla kan hoppa.... och de älskar hoppa, det är bara att hänga med, vara en med din häst. Det blir säkert bra. Han måste lita på dig :)

2011-04-04 @ 11:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback