Vad, och vad inte??

Satt och tänkte på det här ett tag igår... När man har blogg har man gett sig in i leken, och får leken tåla. Men egentligen: Vi bloggar för att ni vill det, så varför tycker ni att ni har rätt att skriva vad ni känner för, medans vi inte får det? Det gäller ju inte alla, men många.

Här i bloggen håller jag allting rent och fint liksom, försöker att inte göra någon arg eller liknande. Men varför? Det är inte jag. Dock, detta, relativt, det är inte ord som JAG använder, men skriver det i bloggen för att verka...mer...mogen på något sätt... Men, egentligen, varför ha blogg om jag inte är mig själv? Hur ska bloggen kunna växa om jag inte är mig själv, utan är den där tråkiga, snälla tjejen som bara tänker på vad andra vill höra? Det går ju inte. Jag skulle inte skriva såhär i vanliga fall, jag skulle inte bry mig om vad folk tycker, om någon blir arg eller irriterad. Jag kör mitt eget race, like it or leave it. Eller faktiskt, jag SKA köra mitt eget race, för det gör jag inte nu.

Från och med nu kommer bloggen vara mer kaxig, skita i vad andra tycker, tänja lite på gränserna för liksom: Who give's a shit? Inte jag...

Jag tycker att fler borde göra samma sak. Många tjejer, och killar, sitter och håller tillbaka, men varför egentligen? Ingen anledning. Släpp loss, gör det du vill, och ha en "what ever-attityd".



Det här är jag, jag, och mer jag, ingen annan. Nathalie Busk, lägg det på minnet ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi bloggar för att ni vill det?



Så är det ju dock inte, du skulle ju inte sitta och blogga och ta flera timmar från din fritid om det inte var för att du ville det!

2011-04-04 @ 13:12:47
Postat av: Anonym

haha men för det så kan man inte bli respektlös mot alla och du lär ju inte bli för omtyckt om nervärderar alla hela tiden... jag tror att folk gillar (ialf hästbloggare) som är snälla och som man kan se upp till.

2011-04-04 @ 14:55:08
Postat av: Anonym

Håller med h*n högst upp..

2011-04-05 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback