10 saker om mig

Kör en sån här "10 saker ni inte visste om mig/min ponny".

1. Jag har en extrem flyrädsla, men har flygit ca 20-25 ggr (fram och tillbaka).
2. Ziro är rädd för att duscha.
3. Jag hatar att duscha, badar hellre.
4. Jag har skitlätt för att frysa.
5. Blir irriterad skitlätt, men kommer ur det snabbt.
6. Jag hatar tisdagar.
7. Mitt lyckonummer är 7.
8. Jag hatar att starta tidigt i klasserna på tävling.
9. Jag ger mina djur konstiga smeknamn, och brukar säga: Hej hästen! Hej hunden, osv. Försöker sluta dock ;)
10. Jag HATAR att smörja min utsrustning, och hoppsadeln har inte smörjts på ca 1,5 månader...

Ja, bättre kom jag inte på :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju jätte kul att smörja :)<3

2011-02-08 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback