anmälda

Haha, med rubriken menar jag inte att jag har anmält någon för något, men att Ziro och jag är anmälda till våran första tävling den 6:e mars :D:D

Det är en LB:1, i botorp. Vi har ju varit där och tränat en gång, och han var riktigt lugn, men vi ska försöka åka upp och träna en gång till innan tävlingen. Nästa vecka har jag ju lov, så då kan vi nästan åka vilken dag som helst, bara det inte är bokat. Men vi måste ändå rida i gamla ridhuset en gång minst, innan tävlingen, då uppvärmningen är där. Men det ska nog gå bra, för vi kan ju inte tänka: Vi måste vinna! För det kommer vi ju inte. Vi kommer inte ens bli placerade, men vi tar det som en träningstävling. Jag är egentligen inte med för att tävla, utan för att han ska få lite erfarenhet.

I botorp känner jag mig hemma, väldigt bekväm och lugn. Är jag lugn, är han lugn, så det känns liksom säkrare än om vi skulle åka någon annastans. Har någon tips inför en första tävling lyssnar jag gärna :)




Kommentarer
Postat av: Silje

åhh vad underbart!ziros första tävling !! lycka till :D

2011-02-15 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback