barbacka

Hejsan! Har precis satt mig vid datorn, så därför har jag inte bloggat.

Idag fick det bli lite barbacka, och fyfan vad bra det gick! Han lyssnade, och vi fick till bra öppnor och skänkelvikningar, och han gick framåt, det var bara jag som sabbade med att inte kunna sitta ner ordentligt ;)

Började iaf med att skritta låååång och låg, och göra öppnor och skänkelvikningar, och det gick så bra, och jag kände mig så himla glad :D

Galoppen gick också bra, och den kändes supermjuk, och det var lätt att sitta ner ordentligt i den. Red på massa olika volter, mest 15-20 metersvolter, och han skötte sig perfekt. Runda volter, rund häst, ja, allt var runt ;) Jag kunde inte vara nöjdare efteråt, och är han såhär fin på tävlingen, då jävlar får dom passa sig ;)


Min kavaj kom idag, och den passade perfekt, så jag är nöjd med den också :)

Tråkigt bildlöst inlägg, men vi får ta nya bilder någon dag.

Btw, våran nya filmkamera har kommit, så snart blir det nya filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback