gbg horseshow

Ska faktiskt inte åka till Götebrog Horseshow :( Jag vill så gärna dit, men har ingen skjuts, så det blir inget... Ville så gärna dit! Mässan, bloggmontern och hästarna såklart. Men det kanske får bli nästa år...

Har iaf skissat en bild på San Ziro, haha, San Ziro... Konstigt, ser honom inte som en San Ziro, bara Ziro ;) Blev helt ok nöjd med den, även fast jag inte är särskillt bra på att skissa. Har skissat 3 bilder på honom, dom finns lite längre ner.

Jag är sjuk (igen), och har ont i halsen, så jag tror det blir ännu en villodag... Jag känner verkligen för att rida ju :(  Jag sitter bara här iaf, kollar lite tv, lite dator, och har allmänt tråkit... Ska försöka fixa lite inlägg iaf, så det blir lite uppdate idag :) Glöm inte rösta på vad ni vill läsa här nedan ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint du har ritat! Hur har du lärt dig att rita? Jag får bara nåt konstigt, typ en hund eller nåt helt galet :(

2011-02-10 @ 16:01:03
Postat av: Andrea

Ridskolan ordnar bussresa ned till scandinavium på lördagen, jättemånga av dina kompisar som ska med...

2011-02-10 @ 17:42:13
URL: http://andreavill.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback