gbg

Idag fick Ziro en vilodag, med tanke på att han var ganska stressad igår, så det var nog skönt.

Jag åkte buss till stallet, och mockade och sådär, sen laddade jag med morötter och gick ut till hagen ;) Han stog långt ner i hagen, så jag gick dit efter ca 10 minuters väntande på att han skulle komma -.- Men iaf, vi gosade, sen sprang jag lite med honom, och han drar iväg mot dom 2 andra hästarna i hagen, och ska busa med dom, vilket inte gick, så då sprang han tbx till mig, så söt! Han race:ade runt i hagen en stund, och tjejerna var med lite, men mest var det han som sprang och visade upp sig, med ett underbart steg och hög svans ;)

På lördag är det ju gbg horseshow också, men jag kommer nog inte inhandla mycket från mässan..... Pengarna har gått till en ny kavaj (1300), och ett nytt schabrak (390)...

Jag ska fixa filmen från hoppningen så kommer den strax ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback