google-sökning

Oj, såg en sak nu när jag bara googlade "nathalie busk san ziro"... Det finns måånga bilder på oss :D Det visste jag inte... Men min lille plutt ska snynas överallt, alla måste ju veta hur fin han är ;)

Nu sitter jag nog i skolan, tidsinställt inlägg nivet ;) 

Som sagt, idag blir det nog foto-session, så ni får lite nya fina bilder.

Svarar på en kommentar också: Kan man adda dig på facebook ;)
Svar: Ja självklart! Nathalie Busk, bara att adda :)

Har hittat mitt röda schabrak också, som jag ska köpa. Nu behövs boots, träns, kanske benskydd, och kanske en luva :D Älskar att kolla över vad man ska köpa, och sedan köpa det. Längatr till mässan Göteborg, men ska bara köpa något av min röda utrustning, om det finns såklart :)

Ja, det är lite svårt att komma på något roligt att skriva om. Men jag ska försöka komma på lite saker iaf ;)


snygg grabb ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback