hej

Hej! Som ni märkt har jag inte uppdaterat idag, då jag kom hem runt 03, och sov till ca 11.30. Sen var jag i stallet, och färgade håret, har ätit, och nu sitter jag här.

Börjar med att berätta om gbg :D Jag gick runt på mässan, och hittade en ursnygg pikeur väst, för otroliga 699 kr! Tänkte ändå att jag kollar om jag kan hitta en ännu billigare. Det gick dock inte, och sen hittade jag inte tillbaka till västen :O Hade ju inte ens kollat vart den fanns, smart... Men efter kanske 1 timmes letande hittade jag den, och tog den enda som fanns kvar i strl 36.

Köpte även med ett schabrak, en lädergrimma som var lackad på nos och nacke. Sen fick jag en goodiebag med lite smått och gott i.

Sjukt mycket folk! Men dagen var super iaf :D Förutom att jag spydde i bussen på väg dit, men det var det sämsta ;)

Bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback