Hiss / Diss Ridsportsbutiker

Yes, jag tänkte hissa och dissa ridsportsbutiker då, och vi börjar med Börjes :)

Börjes: Nej usch och fy för börjes! Jag tycker det är usel kvalité på grejorna, och det känns billigt... Typ som skogsmulle saker... Jag har själv några grejor från börjes, men jag gillar dom inte alls.... Man gillar ju inte allt som man själv har ;) Stor diss till börjes.


Hööks: Förut gillade jag hööks, men felaktiga beskrivningar och allt kopierande hit och dit gör att det har sjunkigt i mina ögön... Som t.ex, det lackade tränset, är 3,2 cm brett, inte 4cm. Det låter inte som så stor skillnad, men det snyns väl. Sen då kopieringen, nämn något som hööks inte kopierat liksom... Det verkar ju som att man inte har råd med "dom riktiga grejorna", om man har dom kopierade schabraken t.ex... Diss till hööks.


Horze: Gillar inte horse heller direkt, dels p.g.a den långa leveranstiden, och att det står Horze på allting typ. Det ser billigt ut, och det ogillas. Diss till Horze.


Grand-prix: Äntligen något bättre :D Grand-prix känns ganska bra. Snabb leverans, och dom har mer märkesgrejor, lite mer vaiation, och har något för alla plånbokar, utan att något ser billigt ut. Hiss till grand-prix.
(hittade ingen bild på loggan)


Hästboden: Jag har aldrig beställt härifrån, men vad jag har hört så är det ett bra ställe :) De har märken som treadstone, shire mm. Söta träns, och inte alltför dyra. Hiss till Hästboden.



Det här är ju bara vad jag tycker, mina åsikter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback