idag

Hej!

Idag fotade ju Linn oss när vi red, och det gick bra :) Gjorde några travökningar, galopp, och ja, sånt där.

Sen red jag lite bara efter fotograferingen, och skulle prova lite förvänd. Han byter ju, så då skulle jag bryta av, och han börjar slänga med huvudet, för han vill ju inte, och då stannar jag honom, och han stegrar.... Dumma hezt... Men jag fick lite tips från Annie, så jag ska prova det nästa gång :)

Annie provade honom lite också, och han slängde med huvudet, stegrade, ja, var en missnöjd San Ziro helt enkelt. Men han testar ju, och när han väl slutar bråka blir han superfin! Man måste hitta rätt knappar, och vara bestämd, annars funkar det aldrig :O

Ps, jag skickar bilder till dig på mailen när jag fått bilderna från idag :) Du vet vem du är ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback