imorn

Imorn tror jag det blir ännu en genomkörare i dressyren, och fotografering :) Jag har inga nya bilder när vi rider i ridhuset, men jag ska försöka fixa det tills imorn då, kväll asså ;)

Ja annars då? Är det bara jag som är skittrött på all snö? Tycker det räcker nu, det blev ju faktsikt vinter i typ novmber? Nej, jag hatar all snö, gör ni, eller gillar ni den?

Ja just det! Jag ska till göteborg horseshow :D En kompis sålde en kvällsbiljett till lördagen, så jag köpte den, och jag är suuuperglad :D Men tyvärr Jonna och Lina :S Dom biljetterna var borta....


Så himla snygg och beredd på bilden :D



Kommentarer
Postat av: terviilammmmpii

Jag är ute imorgon kväll då kan jag fota dig lite om du vill :d

2011-02-14 @ 23:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback