pigg och busig

Ziro var pigg och busig idag, minst sagt!

Hovslagaren kom vid kl 11, så skoddes Ziro, och det var inga större problem. Han hade lite svårt med balansen när det gick en stund, men vi flyttade honom lite så han kunde luta sig mot väggen :)

Ridpasset: Han var sjukt fin! Visst var han pigg och superbusig, men det var inga problem, och han var super :D Varje gång någon kom galopperandes förbi hoppade han till också, och gjorde konstiag skutt. Så söt!

Vid varje galoppfattning gjorde han en bakut, men efter några stycken jobbade han bra :) Krävde även lite samlad trav från honom, på ca en 10metersvolt, och han tjaffasade lite, men när han inte kom undan jobbade han super, och hade ganska lätt för samlingen, men ngt svårare i vänster.

Jag filmade honom lite när han åt morot, havre och kraft, och han slaffsar så härligt :D Kan lägga upp den sen om någon vill??

Var även i botorp och kollade om det var bokat imorn, då våran stallägare har sandat i backen upp, så vi borde komma upp :) Så imorn runt kl 12, då är vi i botorp om allt går som planerat :)


ska även matcha med det här schabraket (Z:at är fixat), och benlindorna :D


Kommentarer
Postat av: JOSSII

JAA då får jag se er när ni rider ;D jag är där till typ halv 1-1 så då kommer jag till stora ridhuset och kollar på er :D vi håller till i lilla (gamla) ridhuset med hundarna :D

2011-02-05 @ 19:27:48
URL: http://theonething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback