porträtt

Hejsan! Idag kom mammas kompisar till stallet för att träffa Ziro. En av dom hjälpte oss väldigt mycket med våran första häst Sigge. Det var kul att träffa dom igen iaf :D

Red på ridbanan i snön igen, och han jobbade bra. Han blev lite tjurig ibland när dte blev jobbigt, så småstegrade han lite. Gjorde som igår, en ganska kort pass, med volter, ökningar och lite busgalopp på slutet ;)

Efter ridningen tog mamma några bilder på oss, lite porträtt bilder. Han tyckte det var lite småtråkigt att bara stå och bli fotad.... Men vi fick iaf en riktigt fin bild, som lätt kommer hamna på väggen i mitt rum ;) Jag hade faktiskt ett leende på läpparna, och hans öron var spetsade och hela bilden blev perfekt!

Jag kan dock inte visa hela mig, en speciell anledning ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback