rubrik

Hej!

Gud vad jag blir avundsjuk! Jag har ju bara en kvällsbiljett till lördagen i gbg, men alla andra åker nu..(nästan alla iaf ;)) Vill också :(

Ska gå med hunden nu, och sen kolla på TV med glass och cola, kan det bli bättre??

Sen i eftermiddag ska jag ta bussen till stallet och mocka och sådär, sen fixa Ziro, dvs borsta, ta på dubbla fleecetäcken, transportskydd mm. Ska till botorp och träna för min tränare där :D Har inte tränat för henne sedan i november-december ngn gång, fast inte på Ziro då... Men iaf, hon är sjukt bra, och har tagit mig från lokal LC:1, till regional LA:4, på ganska kort tid. Ska bli riktigt kul iaf :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter tränaren?

2011-02-24 @ 15:04:25
Postat av: jennifer

och jag åker inte alls =(

2011-02-24 @ 22:25:58
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback