Tips till alla med...

... hästgrejor, eller bara grejor ni vill bli av med!

Prova Tradera.com. Jag säljer grejor där typ hela tiden, och det är ju budgivning som gäller, och priserna kan bli högre än du trott från början. Jag har just nu några auktioner ute, och dom ligger på drygt 500 kr, och 5 stycken är slut, och gick på drygt 600 kr, så man tjänar!

Jag hade t.ex ett jackson träns, fast det var en rem som var lite avklippt, men funkade lika bra iaf, och det syndes inte när man red, som gick på 225kr. Rekommenderar Tradera starkt. På t.ex Hastnet kanske du lägger ut ett schabrak för 60 kr, och ett likadant på Tradera, och det på tradera kanske går föt 80-90 kr. Man tjänar alltså mycket på det. 20-30 kr låter inte mycket, men säljer du mycket, tjänar du mycket.

Man kan t.o.m hitta saker att köpa där. Ett swarovski-pannband köpte jag för ca 40 kr ngn gång, helt nytt. Kolla in det iaf :) http://tradera.com






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback