2 bilder + idag

Är sjukt trött, så jag skriver om idag och laddar upp 2 bilder :)

Red barbacka i ridhuset, och det gick bra-aktigt. Han tuggar så himla mycket, onormalt mycket på bettet. Även om jag är supermjuk i handen och inte säller krav. Kanske är något med tänderna, eller han gillar inte bettet? Ändå är det ett vanligt 3-delat... Ska iaf prova byta till ett 3-delat gummibett med äppelsmak imorn.

Skrittade, travade, galopperade, gick ganska bra. I skänkelvikningarna på långsidorna i vänster varv ville han inte ta med sig bakdelen, men när jag tillslut fick det jag ville var jag nöjd :)






Kommentarer
Postat av: Jonna

Så söt han är <3

2011-01-28 @ 17:41:43
URL: http://jonnafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback