gah

Igår när jag skulle logga in och köpa tränset (det rosa), dog internet! Gissa om jag blev arg? Ah, men jag har hittat ett nytt, lite ljusare, men också snyggt. Mkt billigare än det första, men lika gulligt ;) Ska se till att köpa det, innan ngn annan gör det ;) Sen måste jag köpa rosa schabrak, och rosa boots, och kanske rosa benskydd, men jag har ju inte alla pengar i världen, så det kanske får bli svarta... Jag har ju ett schockemöhleschabrak, och luva, som bara använts 1 gång, på startfälttävlan i höstas, som det var meningen att jag skulle tävla med, men jag vet inte om jag vill... 

Vi har stallmöte i valåsen ikväll kl 18, så jag måste ta bussen 15.05, åka till kga, byta buss kl 15.45, komma till valåsen kl 16.10, och sen fixa i stallet innan mötet... Seg som jag är håller jag alltid på att missa bussen, och det slutar med att jag står o flåsar när bussen kommer... Haha, jag försöker gå tidigt, men det funkar inte så! Aja, idag ska jag fixa allt i tid, så jag kan gå lugnt till bussen.

Ska nog rida en genomkörare idag, med mkt volter, öppnor och skänkelvikningar, och kräva lite, lite mer... Han kommer nog vara hyper, så det ska nog gå bra ;) Han har inte stegrat pga att det varit jobbigt på...3-4 dagar? Dutti! Det känns stor skillnad redan, på dom här 2 veckorna. Jag har hittat fler knappar, och gör det varje dag, och han orkar redan lite mer. 

Sitter just nu och puffar folk på FB, puffkrig ju...


ser ut så :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart hittar du tränsen? är sugen på att köpa ett rött träns till min ponny.. =)

2011-01-05 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback