god morgon

Hej! Sitter framför tvn nu, och ska snart dra iväg och rida min älg. Får nog bli ridhuset idag, kanske  en liten uteritt, men eftersom vi är själva blir det inte mer än 200 meter fram och tillbaka, vill inte riskera att träffa skidåkare.

Haha, imorse fick jag ett sms från Tele2... "Du har surfat för 500 kronor denna månad". Ups... Jag har typ varit inne på internet 2-3 gånger, max 5-6 minuter, men det kostade 15 kr/mb... Dyrt, men jag har ju ändå inte varit inne så mkt, men nu ska jag nog inte vara inne alls ;)

Har helt ändrat mig angående hoppoutfiten. Den ska inte vara vit, den ska vara röd! Knallröd, rött träns, rött schabrak + svart brodyr, röda boots, och röda rosetter i manen! DET kommer bli snyggt ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback