hemma

Nu har jag varit i stallet och ridit :) Gick suuuuperbra, och jag kände inte för att hoppa av.... Iaf, tränade galoppfattningarna mest, vilket gick super! Typ, iAaf på böjt spår, han hade lite svårigheter att fatta rätt galopp på rakt spår, men det kommer :) Tränade även mkt öppnor, och t.o.m framdelsvändingar. Vet inte om dom redan var påbörjade, men han hade ganska lätt för dom iaf. Var ju självklart inte helt rätt, men han gjorde det riktigt bra ändå.

Mitt paket från horze har kommit, redan.... Har inte öppnat det än, men ska göra det, därför blir det ett kort inlägg, har kli i fingrarna ;)

Bjuder på 2 bilder från igår och iförrigår, lägger ut resten på bdb imorn ist, så kolla där. Nattisssss


min söta kille!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback