hmm

Funderade ju på att tävla i botorp den 6e mars, men jag vet inte... Klasserna är LB:1 och LA:1, och isf skulle vi ju vara med i LB, men jag vet inte om han kan det än? Vårat ridhus går ju inte att rida i på samma sätt som ett vanligt, pga stolparna, så mellangalopp, mellantrav, volter osv blir lite svårt. Det är ännu en anledning till att jag vill iväg till ett "normalt" ridhus så fort som möjligt, för att se vad han verkligen kan!

Självklart kan han galoppera, trava osv, men det är mellangaloppen, mellantraven, fattningar, mm, som jag tänker på? 

Sen är det ju så att vi har en ganska brant backe upp till vårat stall, och med häst i transporten är det inte säkert att man kommer upp, utan bilen kan börja glida neråt, och in i träden, vilket man absolut inte vill...



det stora röda är den stora vägen, sen går det brant uppåt, och sen vänster, sen höger, och höger igen, sen kör man rakt till stallet. det är alltså bara vid den nedersta pilen det går uppåt, annars är det rakt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback