idag

Idag gick det skit! Iaf i början ;) Kändes som han gjorde allt för att få mig sur, när vi skrittade iaf. Gick emot tygeln, var allmänt slapp, lyssnade inte osv.

Skrittade ca 30 min, och bara jobbade för att få honom att gå något bra iaf... När han gjorde det började vi trava, låg och lång, och då gick det suuuper! Superlydig, mjuk och riktigt rolig att rida. Gjorde öppnor, skänkelvikningar, och mkt ökningar för att få igång bakkärran och bbjudningen.

Supernöjd! Ska nog lägga mig nu, är supertrött, och det är så skönt att sova ;)





Kommentarer
Postat av: Carina

Kul att det går bra. Men alla har ju sina bra och dåliga dagar. Han åxå ;) Tålamod, tålamod och luuuugnt så kommer det att gå super..... får du se! har också en unghäst så jag vet <3<3<3<3<3<3

2011-01-18 @ 08:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback