inlägg

Idag fick det bli ridhuset då, och gud va han kaxade i början! Slog med huvudet i traven, och gick som en kamel! Sa till honom, och han slutade efter ett litet tag och jobbade bra :) Han gjorde iaf fina fattningar idag, utan mkt tjaffs, så jag var helnöjd med dagens ridpass. Tervo var snäll och erbjöd sig att fota oss, men jag glömde kameran i stallet, så dom bilderna kommer imorn kväll...

När jag ridit Ziro fick jag prova rida Prisse (Tervos häst), och han var riktigt trevlig! Kändes skitkonstigt att sitta på en storhäst, skitsvårt att sitta ner i traven, och sånna häftiga galoppfattningar :D Gillade honom iaf!

Imorn ska Ziro få en vilodag, med bara lite kel :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback