kvällsinlägg

Hej på er! Sitter och kollar lite på grejor jag ska klicka hem ;) Får dock vänta till nästa månad, då min mobilräkning gick på 1490 kr... Wups? Pappa ska iaf fixa fri surf till mig så vi slipper sånna kostnader.

Längtar verkligen tills jag kan klicka hem min röda outfit! Han kommer vara übersnygg i den. Vi ska ju (förhoppningsvis) tävla LD om det är med ngn alltså, i april, den 22a för att vara exakt tror jag.

När vi ändå är inne på tävling. Det är i stort sett bestämt att vi ska tävla LB i botorp i mars. Annie skulle tävla Joyan, så jag hänger med, fast med Ziro såklart ;) Nu får vi väl jobba lite extra med mellantraven, galoppen, ja, allt... Vi hoppas ju på att kunna åka till botorp och träna någon gång, fast helst fler gånger... Där kan man göra en rak snett igenom. Lät konstigt, men jag menar att man inte behöver akta sig för stolpar...



snyggt!



Kommentarer
Postat av: dressyrteam-2 satsande dressyrryttare

fin blogg!, fina bilder :)

ta gärna en titt in på vår

http://dressyrteam.blogg.se

2011-01-29 @ 23:01:25
URL: http://dressyrteam.blogg.se/
Postat av: Anonym

När ska vi få se svaren på frågestunden???

2011-01-30 @ 11:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback