Min hoppoutfit

Har ju pratat om hur min hoppoutfit ska se ut, och här haar jag satt ihop en liten lista :)




Träns: vitt från CF hästshop
Boots: Vita från Catago
Benskydd: Svarta från Globus
Schabrak: Som på bilden fast vitt med svart passpoal och svart brodyr, från mias rs
Martingal: Svart från CH

Kommer kosta mellan 1600-2000? Räknade ihop lite fort... Har iofs martingalen och benskydden (ej bak) redan, men om man räknar ihop vad outfiten skulle vara värd :)

Måste köpa in allt ganska snart, då vi gör våran första start i april :) På hemmaplan (för mig iaf) kga RK. Jag står ju i valåsen, men det känns som min hemmaplan är i kga RK... Jaja, så är det, stog ju där i drygt ett år... Ska väl vara med på ngn clear round, beroende på hur långt vi kommer innan.



Kommentarer
Postat av: Sara

Har du funderat på att kanske köpa en vit martingal?? tror det skulle var snyggare :D:D

2011-01-10 @ 13:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback