ny design + header

Nu har jag en design + header som kommer sitta kvar till våren :) Har fixat det själv, alltså ingen som hjälpte mig. Var några som erbjöd sig, men jag tänkte att jag kan väl sluta lata mig och göra en OK själv... Blev ganska nöjd med den, eller ah, den duger... Bilderna är färska från idag, så njut av dom, innan bäst före datumet går ut;) Kommer nog inte bli så mkt mer bilder from imorn, då jag kommer vara ensam i stallet, och ingen som kan fota oss... Kanske, ngn dag, annars blir det väl mest hagbilder.

Har även färgat håret idag, lite rödare, men det blev inte så stor skillnad, men ändå bättre. Kanske kan lägga upp ngn bild om ett tag, inte nu, för nu har jag en finne xD Ushc, på med finnmedel!


äckliga finnar. Haha, nån som fatta den? xD

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Godmorgon sötnos =)

Hoppas din dag blir underbar

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2011-01-03 @ 09:44:52
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback