stallet snart

Ska snart dra iväg till stallet och rida min lille bebi! Han fick ju som sagt vila igår, och idag vet jag inte hur det blir, men vi kör nog på ett lösgörande pass ;)

Lämnade in schabraket på brodyr igår, och jag tror det skulle vara klart idag? Mamma håller koll ;)

Inte för att jag vill verka helt sur nu och klaga, men det känns som vi flyttat in i ett riktigt surt stall? Alla (nästan) verkar sura och bråkar, folk ska flytta osv? Bryr mig inte direkt, inte mina problem, men lägg av och väx upp? Struntar i vilka som läser det här, för det är var jag tycker.

Har iaf hittar vart jag ska köpa schabraket från Mias rs (tack tervo :D), och vart jag ska köpa tränset och bootsen, kommer bli så snyggt!

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, hörs senare!





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vet hur det är!! ståt i valåsen en gång i tiden ;) känt för att vara ett riktigt tjafs stall...

2011-01-19 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback