stallet

Nu har jag precis klivit upp, och ska åka till stallet. Kommer vara där första gången själv nu, sedan vi köpte honom iaf...  Ska iaf rida i ridhuset, göra lite mentala saker, ställa in en ny skottkärra, lägga en höpåse ngnstans, flytta på ngt osv, ja ni vet, träna lite annorlunda träning;) Borde gå bra, då han är rätt cool, om man inte drar in skidåkare i bilden såklart... Usch, superfina ridvägar, men på vinter är det skidåkare överallt, på sommaren är det golfare överallt... Han får vänja sig helt enkelt!

Tränset jag bevakar har gått upp i 360 kr, med 2 dagar kvar, så det kommer nog gå över min lilla budget... Kommer gå upp i 500 kr, minst... Ska hålla ett öga på det, annars får jag väl hitta ngt annat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback