stallmöte

Idag var det ju stallmöte, och det var en hel del som togs upp, dock inget jag skriver om.

Bara så ingen missförstår mig ang. valåsen. Alla som står där är super enligt mig, stallet är supermysigt, och stallägaren riktigt schysst, och jag älskar att stå där! det är bara det att det är lite smågnabb, tejer ni vet ;) Men iaf, lät lite negativ förut, men det är som sagt bara smågnabb.

Ziro släppte jag på ridbanan, och oj vad kul det var! Han gjorde ngn konstig serie med kaninskutt, följt av ett skutt rakt upp i luften, en bakut och iväg i 190... BuseN! Synd att jag inte hade kameran med mig... Sen sprang jag iaf iväg från honom, och då sprang han efter som en galning, och sen gjorde jag en 180 graders vändning och han gjorde likadant, och så race:ade vi tbx ;)


bild från ett par veckor sedan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback