träns

Idag hade Ziro sönder sitt träns nar han sprang, så nu måste jag köpa ett nytt! Gillade inte det tränset direkt, så det är helt OK för mig :D Vill ha ett dyrare träns nu, även om vi inte ska tävla mkt, och jag tror jag hittat ett! det kostar ca 2000, men jag har hittat det billigare, inte begagnat, usch nej, utan helt nytt, superbilligt! Klart ngt jag måste köpa, även om priset stiger (budgivning, direkt från företaget), så måste jag ha det!

Visst, det är inte lackat, men det är ett märkesträns, av märket FSS (brittiskt märke), av superkvalité. Lackning kan man ju fixa själv, bara lämna in till skomakarn ;) Hoppas bara jag vinner, för det skulle vara så snyggt på honom! 5 cm nosgrimma, inte helt fel? Ska iaf hålla koll på det, det ligger på ca 250 kr nu, och det kostar 2000 i affär, så det är en STOR skillnad, för tränset är som sagt nytt, direkt från företaget, då dom gör sånna här auktioner ibland.

Funderar på en helt ny design, med header och allt, synd bara att jag suger på det där med photoshop och allt som hör till xD Får se om jag kan hitta ngn att fixa åt mig ;)


fina dumma ponny, en oslipad diamant <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback