vad är update?

Vet inte riktigt, inget som jag har iaf ;) Igår orkade jag inte, och idag har jag varit hos Jonna hela dagen.

Kan berätta lite mer om igår. Kom till stallet och Tervo kom med förslaget att rida ut, vilket både Ziro och jag gärna gjorde. Vi skrittade mest men travade även på både dit, och tillbaka. Gick jättebra, men han går gärna som en kamel, men det gör väl inget, bara någon gång ibland, och under uteritt, so what liksom. Tervo och jag kom på mycket man kan göra om man möter en björn haha, och det kan jag ta i en Vlogg imorn :) 

Red lite i ridhuset efteråt också och det gick mycket bättre. Han tuggar fortfarande lite, men det gör inget, det kanske bara är något han är inne i, en liten period. Öppnorna var mycket bättre, och jag kunde, under nedsittning, galoppera på en 15 metersvolt, dock bara något varv.

Ok, updaten börjar imorn, med start när jag kliver upp, och minst en vlogg, och bilderna jag tog iförrigår.



glöm inte ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback