ziros utrustning + min utrustning

Tänkte skriva om min och Ziros utrustning.

Ziros utrustning:

Sadel: En kentaur Apollon
Träns: Hansbo (från HdR), dock Schockemöhle tyglar
Benskydd: Jacson
Boots: Eskadron tror jag
Schabrak: Har massa olika. Jacson, Schockemöhle, Bucas osv.
Täcke: Olika. Catago, Hansbo osv.
Grimmor: Catago, Schockemöhle osv

Tror det var alla grejor?

Min utsrustning:

Hjälm: Jacson
Handskar: Kingsland tror jag?
Stövlar: Horsehead
Ridbyxor: Öhm, har inte köpt nya på LÄNGE, men har några jacson iaf.
Jacka: BR
Tröja: Använder oftast ingen "hästtröja", utan sånna från Cubus, Lindex, Gina tricot osv.

Tror det var alla där också?

Ska försöka få en bild på några saker :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback