0

Hej och sorry för 0 update igår....

När jag skulle hämta Ziro i hagen var han på bushumör, och jag bara gick bredvid honom, när helt plötsligt BAM! Han slänger till med huvudet och träffar mig rakt på näsan... Aj? Ja, och det var inte lite blod som kom.... Det gick bra iaf, men nu har jag lite ont, dumma, bästa ponny!

Så åkte vi till Knutsbol iaf, och det var två andra där, som inte kudne högerregeln, så det var bara lite jobbigt att behöva veja för dom hela tiden... Ziro hade ju fått tagit det lite lugnt 2 dagar, och han var riktigt pigg och ville bara springa... Men jag tycker det gick bra, med tanke på vilan, och att det var första gången han var där. Tror han börjar vänja sig vid att åka till nya ställen, för han var knappt stressad alls, utan ganska lugn faktiskt.

Bilder blev det tyvärr inga, men en film med en sjukt go mixlåt kommer strax ;)


världens bästa buse :')<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback